مشعل هدایت

مشعل هدایت
قرآنی ، مذهبی ، اعتقادی ، تربیتی
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نسیم وحی و آدرس mashalehedayt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

از مهم ترین تعالیم و گزاره های شناختی و آموزه های دستوری که قرآن به عنوان اصول مشترک از آن یاد می کند می توان به مواردی چون توحید ( اسراء آیه ۲)، معاد و رستاخیز و بازگشت همگان به سوی خدا( نجم آیه ۳۶ و۴۲) ، حسابرسی و مسئولیت انسان در برابر اعمال خود و بر نداشتن بار گناه دیگری در قیامت ( همان ) ، ربوبیت خدا( همان ) دریافت نتیجه عمل و ثواب و عقاب اعمال در قیامت ( همان ) ، وجوب ایمان به پیامبران ( بقره آیه ۹۱ و ۹۲) به ویژه پیامبر بزرگوار اسلام ( بقره آیه ۴۴ و ۱۰۲)

برتری آخرت و بهتری آن بر زندگی دنیا( اعراف آیه ۱۶۹) ، ذکر و یادکرد خدا به عنوان مایه رستگاری انسان ( اعلی آهی ۱۴ تا ۱۹) ، توکل ( اسراء آیه ۲) نابودی سرکشان و طغیان کنندگان بر خدا و آموزه های آن ( نجم آیات ۳۶ تا ۵۴) و برخی آموزه های مهم دستوری چون نماز( اعلی آیه ۱۴ تا ۱۹) و انفاق و تزکیه نفس ( همان ) اشاره کرد.

این ها بخش هایی از اصول دعوت تورات از دیدگاه قرآن است که می توان ازآن به اصول دعوت همه پبامبران از آن یاد کرد. از این روست که همه پیامبران دیدگاه قرآن به یک چیز فرا می خواندند.

نویسنده:خلیل منصوری


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:اصول مشترک, ] [ 16:53 ] [ اکبر احمدی ] [ ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ یک وبلاگ قرآنی ، مذهبی ، اعتفادی ، تربیتی می باشد که جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ایجاد گردیده است
موضوعات وب
امکانات وب